sabato 15 novembre 2008

Vìå Cåiròli, incö.

Vìå Cåiròli, incö.


E intånt i vån inån i låùr pår rifà l'åréd ürbån dål påìš: èco Viå Cåiròli, incö. Pår måt a  cunfrónt lå vìå prìmå, dürånt e dòp i låùr, ö fai un pìcul slideshow, cun i fòto che m'à fai åvé géntìlmént ål Piéràngélo Fåzzini. L'è pròpi vérå: ål céntro 'd Sånåšà l'è dré cåmbià!...

R. M.

 Vérsión in Itåliån:

E intanto proseguono i lavori per il rifacimento dell'arredo urbano

del paese: ecco Via Cairoli, oggi. Per mettere a confronto la via prima, durante e dopo i lavori, ho creato un mini slideshow, con le foto che mi ha fatto avere gentilmente Pierangelo Fazzini. E' proprio vero: il centro di Sannazzaro sta cambiando!...

R. M.

3 commenti:

  1. Salve!!! Ricnuseva pù la Via in cui ho girà tanta volt cn la Vale par shopping, eheh!!! In primavra turnarò a Sanasà, am manc la Lumlena!^^ As veduma!

    Ades so drè preparà un esam ad storia del'art muderna..lè tanta roba...al fo no par pasal, ma par ved mec ien i dumand...se però a glà fo a pasal con la roba c'ò studià mej ammò!!!^^

    L'Uni è bella...ma alcuni esami mal organizzati tra temp o& quantità da fare...pruvà al custa nient!^^

    Un salud anca da parte ad mama e papà!

    RispondiElimina
  2. Ciao, impegnatissima universitaria! Arrivederci in primavera allora e contraccambia i saluti ai tuoi genitori!


    R. M.

    RispondiElimina
  3. Eheheh...è stato fatto!^^ Grazie ancora :)

    oggi ho visto i nuovi orari...mi trasferirò a Pv eheh...skerzo...Vruva lè sempar Vruva & Sanasà lè sempar Sanasà^^ a prest!

    RispondiElimina