venerdì 7 marzo 2008

Mimùšå... vårgugnùšå.





Dumån l'è lå Fèstå dlå Dònå e lå sårà lå giurnà dlå mimùšå...Må fórse nò tüti i sån che gh'è unå piåntå dlå stéså fåmìgliå (fåbàcee) ch'l'è tårméntå pårticulàr, mich'ås vådå intål filmà: lå mimùšå pudicå.

E pår dumån, åugùri å tüti i dònn! Åi mè du: Anå e Måtìlde (trånquìl: lå mè fiölå e mè 'nvudå...); åi dònn dål grüp dål nòs diålat, Làurå, Fràncå e Ròsålìå; åi car Råfåèlå e Sušy e tüti i àltår åmiš dal blògh.. Vivå i dònn ( e vivå lå difårénså...)!

R. M.

Domani è la Festa della Donna e sarà la giornata della

mimosa...Ma forse non tutti sanno che c'è una pianta della stessa famiglia (fabacee) che è assai particolare, come si vede nel filmato: la mimosa pudica.

E per domani, auguri a tutte le donne! Alle mie due: Anna e Matilde (tranquilli: mia figlia e mia nipote...); alle donne del gruppo del nostro dialetto, Laura, Franca e Rosalia; alle care Raffaella e Susy e a tutte le altre amiche del blog...Viva le donne (e viva la differenza...)!

R. M.

3 commenti:

  1. Estan florides les mimoses a Sånåšà? Aquí, fa tres setmanes feien molta olor, però ara les flors ja s'han passat. Que tingueu bona festa!

    RispondiElimina
  2. No, da noi fa troppo freddo. Ci arrivano dalla riviera ligure.

    Ciao!


    R. M.

    RispondiElimina
  3. Grazie Maestro del commento ^^ mlt gradito!!! Ed anche della citazione sul blog, insieme alla mia nuova amichetta Susy! :)

    E' proprio una brava fiulèta, eheh!

    Ricambio gli auguri a sua figlia e alla dolce Maty!!!

    A prest, dla RaFa!

    RispondiElimina